Duże firmy mają swoje działy HR, które zajmują się między innymi rekrutacją pracowników, szkoleniami, komunikacją wewnętrzną, a także dbają o dobrą atmosferę w firmie. Mniejsze przedsiębiorstwa radzą sobie w tych obszarach samodzielnie.
Starają się dbać o to sami właściciele firm lub zlecają tę odpowiedzialność innym pracownikom, którzy zajmują się tym… lepiej lub gorzej. Czy w swojej firmie masz problem z pozyskaniem nowych pracowników, a zatrudnione osoby nie spełniają Twoich oczekiwań? Zobacz, jak znaleźć ludzi do pracy, którzy sprostają wszystkim wymaganiom!
Czy wypowiedzenia kompetentnych pracowników trafiają do Ciebie częściej, niż byś sobie tego życzył? Masz wrażenie, że atmosfera w Twojej firmie nie jest najlepsza? Czasem brakuje Ci pomysłu, jak dogadać się z pracownikami? Dzięki szkoleniu przekonasz się, jak zbadać zaangażowanie pracowników i poznasz techniki pozyskiwania nowych!